> Büro Yönetimi
Hukuk büroları, AVIO ile büro içi yönetimlerini kolayca yapabilir.

> Çağrı Merkezi Yönetimi
Birlikte çalıştığınız avukatlar, çağrı merkezlerini ve çağrı merkezi personelinin işlerini ve performansları takip edebilirler. Başka ek bir programa gerek kalmadan tüm çağrı merkezini yönetebilirler.

> İş Süreç Takibi
Avukatlar tarafından yapılacak tüm işlemlerde girilen verilere göre bir sonraki iş otomatik olarak oluşturulur.

> Otomatik Masraf Takibi
Yapılan işlemlere uygun olarak masraflar işin ilerletilmesi sırasında otomatik olarak dosyalara girilir.

> Raporlama
Yapılan tüm işlemleri ve dosyaların durumunu girilen verilerin tamamını kullanarak istedikleri gibi raporlayabilirler.

> Performans Takibi
Bürolarının ve çalışanlarının performanslarını raporlayabilirler. Bu raporlara göre performans ölçümü ve gelecek iş planlarını yapabilirler. Personel bazında yapılan tüm işlemleri, sonuçlarını, tahsilatları raporlayabilir ve performans ölçümü yapabilirler.

> Uyap Uyumlu Çalışma
Tüm yeni takiplerinin otomatik olarak XML dosyalarını alabilirler.

> Toplu Evrak Yazdırma
Takip açılışından sonuna kadar tüm evrakları işlere uygun olarak toplu olarak yazdırabilirler.

> Dosya/Haciz Düşümü Engelleme
İşlem yapılmayan dosyalar takip edilerek, dosyaların ve hacizlerin düşümünü engellemek amacıyla sistem tarafından otomatik iş oluşturulur.

> Ödeme Taahhüdü Takibi
Bürolar borçlulardan aldıkları ödeme taahhütlerini takip edebilirler. Sistem, gününde ödeme taahhütlerini hatırlatır. Ödeme sözü gerçekleştirilmeyen dosyaları takip ederek büroya otomatik iş oluşturur.

> Yetki Düzenleme
Bürolarında bulunan kullanıcıların yetkilerini istedikleri gibi düzenleyebilirler.