Dosya Yönetimi

Dosya Atama

Merkezden, tüm avukatlara istenilen ölçütlere göre otomatik olarak dosyaların dağılımı yapılabilir.

Dosya Tekrar Dağıtma

Dönemsel olarak ya da istenilen zamanlarda avukatlarda bulunan dosyalar tekrar dağıtılabilir, istenilen kriterlere göre dosya dağılımı yeniden belirlenebilir.

Tahsilat Dağıtımı

İstenilen dosyalara ya da avukatlara özel tahsilat dağılımı belirlenebilir. Dosyalarda yapılan tahsilatların bu dağılıma göre otomatik yapılması ve muhasebelerinin tutulmasını sağlanabilir.

Dosya Takibi

Merkezden tüm avukatlarda bulunan dosyalar takip edilebilir, dosyalarda yapılan tüm işlemler ve girilen bilgiler takip edilebilir.

İş Süreç Takibi

Dosyalarda yapılan tüm işlemler durumlarına göre takip edilebilir. Yapılan tüm hacizler, dosya kapanışları, tebligat işlemleri ve daha birçok icra işlemi takip edilebilir, avukat bazında raporlanabilir.

Masraf/Muhasebe Takibi

Avukatlar tarafından yapılan işlemlere bağlı olarak masraflar otomatik olarak dosyalara işlenir. Bu yapılan masraf ve harcamaları muhasebe listelerinde kolayca takip edilebilir.

Aktivite Oluşturma

İstenilen dosyalara merkezden aktivite oluşturabilir ve avukatların aktiviteleri gerçekleştirme durumları takip edilebilir. Aktivitelerin tahsilata yansıması raporlanabilir.

Kampanya/İndirim Oluşturma

İstenilen zamanlarda ya da dönemlerde, tüm dosyalarda ya da belirli ölçütlere uyan dosyalarda kampanya oluşturulabilir, dosyalarda faiz veya diğer alacaklardan indirim yapılabilir ve kampanyanın tahsilata etkisi takip edilebilir.

Vekâlet Ücreti

Her dosya ya da avukata özel vekâlet ücreti hesabı tanımlanabilir. Dönemsel gelen dosyalara ya da belirlenen özelliklerde takip edilen dosyalara Vekâlet ücretlerini bu tanımlanan hesaplara göre muhasebe listelerinden takip edilebilir.